XOVEN E GANDEIRO (3º ESO)
Primeira entrada do blogue nesta 3ª avaliación, e que versa sobre O SECTOR PRIMARIO. Prántexácheste algunha vez a posibilidade de ser agricultor/a, gandeiro/a o mariñeiro/a de pesca? Pois aquí imos presentarche a un rapaz galego, coma ti que, moi novo, decidiu se gandeiro. Visiona este vídeo, de menos de 3 minutos, e realiza as actividades que se propoñen.
Como sempre, fainas na libreta, enmarcando nun recado o título “FORA DE CLASE: XOVEN E GANDEIRO”, e logo coloeando ese recador na cor elexido por ti para o bloque. Lembra: de xeito ordeado, copia o enunciados e contestas sempre con parte deles. A data de presentación e corrección na aula é o vindeiro martes 8 de abril
XOVEN E GANDEIRO (3º ESO)
Primeira entrada do blogue nesta 3ª avaliación, e que versa sobre O SECTOR PRIMARIO. Prántexácheste algunha vez a posibilidade de ser agricultor/a, gandeiro/a o mariñeiro/a de pesca? Pois aquí imos presentarche a un rapaz galego, coma ti que, moi novo, decidiu se gandeiro. Visiona este vídeo, de menos de 3 minutos, e realiza as actividades que se propoñen.
Como sempre, fainas na libreta, enmarcando nun recado o título “FORA DE CLASE: XOVEN E GANDEIRO”, e logo coloeando ese recador na cor elexido por ti para o bloque. Lembra: de xeito ordeado, copia o enunciados e contestas sempre con parte deles. A data de presentación e corrección na aula é o vindeiro martes 8 de abril
ACTIVIDADE Nº 1.- Contesta ás preguntas seguintes:
1. Cal é o nome do protagonista e que idade ten?
2. Que méritos obtivo el en concurso con vacas e con que idade?
3. Observando: que exemplos de doenzas amosa que pode detectar fixándose no animal?
4. Como se decata de que unha vaca é máis mansa ou máis brava?
5. Por que defende el o quedarse no rural con respecto á irse para a cidade?
ACTIVIDADE Nº 2.- Investiga e/ou reflexiona e contesta:
1. En que lugar de Galicia (lugar e provincia) se atopa o noso protagonista?
2. Que estudos está realizando para profesionalizarse? Que eidos está aprendendo para dirixir unha explotación gandeira?
3. En función ao que ves nas imaxes: entendes que a súa explotación encadraríase na gandaría intensiva ou extensiva? Tradicional ou de mercado? Xustifica en cada caso a resposta.
__________________
IMOS DE VIAXE… (3º ESO)
Nesta entrada retámoste a coller a maleta e coñecer os países do mundo de mans dunha viaxe virtual con POSSUMBLUE. Deste xeito servirache para saber localizar os países e capitais do listado que temos qu estudar neste primeiro tema de Xeografía. Engadido prantexámosche un reto para poder puntuar como actividade de blogue, se eres quen se superalo. Nesta ocasión, no só vale con presentarte: tes que acadar o reto.
Pincha nos enlaces que seguen e xoga para aprender a localizar os países. Decídete por un dos dous retos (ou acumula os dous: podendo obter 1 positivo por reto (se fas os o logras nos dous retos: dous positivos de blogue!... SUPEROFERTA!!!! 😊 😊 😋). As probas empezarán a realizarse despois de Entroido, ata agotar quenda de participante.
Reto 1 (+): Saber localizar sen erro algún os países e capitais de Europa + provincias de España.
Reto 2(+): Localizar os países de todos os continentes acadando un mínimo dun 80% de acertos.
Poñemos á túa disposición desde aquí o libro POSSUMUS Xeografía e Historia do teu curso. Trátase dunha ferramenta práctica, elaborada polo mestre pensada exclusivamente en ti, é á que poder acudir cando se precise na aula o una casa, ou ben cando, por calquera circunstancia, non poidas vir a clase durante o curso escolar e poder guiante así axudadado polo mestre para recuperar o tempo perdido e poñerte ao día.
Non tes que imprimilo, podes traballar en el dixitalmente. Se che resulta máis cómodo, tamén podes imprimilo pola túa conta. Para ver este libro, terás que solicitar acceso. Para iso pincha no enlace que segue, e que te guiará.

***************************
Moi interesante. A parte de gañarte un positivo cos bloges, gañas coñecemento. É moi ameno!!!
ResponderEliminarMoi interesante
ResponderEliminar