4º ESO (1º blogue da 3ª avaliación)
Deberase presentar por corre-e adxunto un documento coas seguintes características (cumprimento obrigado):
4º ESO (1º blogue da 3ª avaliación)
Deberase presentar por corre-e adxunto un documento coas seguintes características (cumprimento obrigado):
Documento: Word (ou LibreOffce)
Tipo de letra: Arial
Tamaño de letra: 11
Cor de letra: negro
Espaciado: dobre espazo
Prazo de entrega: remata o mércores sábado 29 de marzo ás 15 horas.
Avaliación: puntuación dobre (se reúne as condicións mínimas a actividade remitida en prazo)
Ø Como actividade (obrigada) emprazada para casa.
Ø Como actividade (voluntaria) de blogue.
************************COMENTARIO DE TEXTO (OU PREGUNTAS)
************************
COMENTARIO DE TEXTO (OU PREGUNTAS)
"Temos coñecido o traballo esgotador esixido a cambio de salarios que non nos permitían nen saciar a nosa fame, nen vestirnos ou aloxarnos decentemente, nen educar aos nosos fillos como seres queridos.Temos coñecido as ironías, os insultos, os golpes de debiamos soportar mañá, tarde e noite, porque eramos negros. Quen esquecerá que a un negro se lle dicía ti, certamente non como a un amigo, senón porque o vostede honorable estaba reservado unicamente para os brancos?Temos coñecido as nosas terras expoliadas en nome de documentos pretendidamente legais, que non facían máis que recoñecer o dereito do máis forte; temos coñecido que a lei no era a mesma, segundo se tratase dun branco ou dun negro, complacente para uns e cruel e inhumana para outros.Temos coñecido os sufrimentos atroces dos confinados por opinións políticas e crenzas relixiosas. Temos coñecido que nas cidades había casas magníficas para os brancos, e chouzas de palla ruinosas para os negros; que un negro non era admitido nen nos cines, nen nos restaurantes, nen nos almacéns chamados europeos (...)" (Nota: na foto, o autor Patrice Lumimba, a ombreiros)
(Patrice Lumumba, primeiro ministro do Congo. Discurso na cerimonia de independencia, 1960)
- Natureza, idea central e división en partes do texto (2)
- Que aspecto do colonialismo está a denunciar o autor aquí? Cita exemplos que se mencionen e que demostren a marxinación dos negros durante a época colonial. (2)
- A que potencia europea pertencía a colonia do Congo? Enumera os factores que fixeron posible o movemento descolonizador. (2)
- Que é o Terceiro Mundo? Que demandas prantexaban na Conferencia de Bandung os países descolonizados? (2)
- Espazo tempo, autor, obra e opinión persoal (suxerencia: que responsabilidade pensas ti que teñen das potencias occidentais na creación) (2)
(Patrice Lumumba, primeiro ministro do Congo. Discurso na cerimonia de independencia, 1960)
- Natureza, idea central e división en partes do texto (2)
- Que aspecto do colonialismo está a denunciar o autor aquí? Cita exemplos que se mencionen e que demostren a marxinación dos negros durante a época colonial. (2)
- A que potencia europea pertencía a colonia do Congo? Enumera os factores que fixeron posible o movemento descolonizador. (2)
- Que é o Terceiro Mundo? Que demandas prantexaban na Conferencia de Bandung os países descolonizados? (2)
- Espazo tempo, autor, obra e opinión persoal (suxerencia: que responsabilidade pensas ti que teñen das potencias occidentais na creación) (2)
_____________
CURSO 2024-25
_____________
Poñemos á túa disposición desde aquí o libro POSSUMUS Xeografía e Historia do teu curso. Trátase dunha ferramenta práctica, elaborada polo mestre pensada exclusivamente en ti, é á que poder acudir cando se precise na aula o una casa, ou ben cando, por calquera circunstancia, non poidas vir a clase durante o curso escolar e poder guiante así axudadado polo mestre para recuperar o tempo perdido e poñerte ao día.
Non tes que imprimilo, podes traballar en el dixitalmente. Se che resulta máis cómodo, tamén podes imprimilo pola túa conta. Para ver este libro, terás que solicitar acceso. Para iso pincha no enlace que segue, e que te guiará.
________________________
EXAME 2ª AVALIACIÓN: 13 de marzo
A 2ª avaliación é unha oportunidade para poñerse ao día: estudar para recuperar a 1ª avaliación (se a suspendeches), ou para repasar (se aprobaras a 1ª) e voltar a lembrar, aproveitando para obter mellor nota na 2ª avaliación). Moitos ánimos!!! Aquí tes unha guía que poder resultarche útil, do xa tantas veces traballado en clase:
PREGUNTAS PARA EXPLICAR
1. O estopouido da Revolución Francesa
2. A etapa democrática da Revolución Francesa: A Convención.
3. Revolución Industrial: factores que a fixeron posible e consecuencias.
4. A caída do absolutismo en España
5. O sexenio democrático na España do s. XIX
6. Turnismo e caciquismo na España do século XIX
7. Causas e negociacións de paz da I Guerra Mundial
Tema 7 e 8 (os dous últimos temas)
PREGUNTAS DE VOCABULARIO (fóra das preguntas anteriores)
1. Xirondinos e xacobinos
2. Napoleón
3. Congreso de Viena e Santa Alianza
4. Liberalismo e nacionalismo
5. A primavera dos pobos
6. Sitúa no tempo e cita dous protagonistas da unificación italiana e alemaña.
7. Anarquismo e marxismo
8. Movemento sindical e Great Trade Union
9. Tratados de Valençay e Fontainebleau
10. Godoy e Motíns de Aranxuez
11. Guerras carlistas e lei sálica
12. Sufraxio universal e censatario
13. Crise do 98 (en España: por que ocurriu esta crise?)
14. Explica brevemente as causas do Imperialismo
15. Enumera consecuencias positivas e negativas do Imperialismo para zonas colonizadas e colonizadoras.
16. Conferencia de Berlín; guerra do bóxers e guerra dos bóeres.
17. Causa da entrada de Estados Unidos na I Guerra Mundial; causa que motivou que Rusia abandonara a I Guerra Mundial; e Tratado de Brest-Litovsk.
_____________
_____________
![]() |
No hay comentarios:
Publicar un comentario