“COS PÉS NA TERRA”
Sexto entrada do blogue (e primeira da terceira avaliación) do blogue. Neste caso, de mans do programa da TVG "Cos pés na terra" viaxamos a moi preto, aquí, a Mos, onde imos coñecer a experiencia de Elia Lugilde coa agricultura e o mundo da horta.Un vído que poñemos en relación co tema de Xeografía do Sector Primario que estamos a dar na aula. Para ver o vídeo pincha no seguinte enlace:
COS PES NA TERRA: Sementando coñecemento
Logo de visionar o vídeo realiza as seguintes actividades. [Fainas la libreta, deixando un espacio cos últimos apuntamentos e rotulando o título BLOGUE “FÓRA DE CLASE: COS PÉS NA TERRA". Enmarca o devandito título e colorea logo ese espazo enmarcado. Lembra: copia os enunciados e resposta sempre con parte deles]. A data de presentación e corrección destas actividades será o venres 22 de marzo (en caso de non poder facelo ese día, por contratempo de última hora, deberás remitir durante ao longo dese venres por corre-e fotos que acrediten a actividade feita).
________________________
EXERCICIO Nº 1.- Desmostra que viches o vídeo con
atención, contestando así ás seguintes preguntas:
1. Que estudos completou a protagonista do vídeo (Elia
Lugilde) para adicarse do xeito que ves
á agricultura?
2. Que truco recomenda Elia Lugilde para poder dispor sempre
de máis leitugas na horta?
3. As toupas son moitas veces un inimigo cos cultivos na
horta. Que remedio natural emprega a protagonista para espantar as toupas, e como funciona ese
remedio?
4. Nunha parte do vídeo vémola preparando un fitosanitario natural
para acabar coas pragas de pulgón na prantas. Explica a receita.
5. Noutras partes do vídeo, con tres das suas alumnas,
traballan nun bancal para crear unha cama natural, coas diferentes capas para
prantar. Explica, por orde as diferentes capas que dispoñen (de máis
profunda a máis superficial).
6. Que dúas funcións compre a viruta de madeira que se
coloca no bancal?
7. Que tres prantas se dispoñen a cultivar nese bancal?
EXERCICIO, Nº 2.- Pon en relación o vídeo con explicado na
aula, contestando para iso a estas dúas cuestións:
1. Estamos diante dun caso de agricultura intensiva ou
extensiva? Xustifica a resposta en relación ao que viches.
2. Como clasificarías o modelo de agricultura visto: de
subsistencia ou de mercado? Xustifica a resposta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario