A REVOLUCIÓN INDUSTRIAL
Segunda entrada do curso 2023-24 en 4º de ESO. Nesta ocasión, está relacionada con tema nº 3 que estamos a traballar na aula: A REVOLUCIÓN INDUSTRIAL. Para iso propoñémosche visionar este vídeo de 9 minutos, que é unha selección de varias escenas da película "Daens" ambientada en Bélxica nos tempos da Revolución Industrial.
Logo de velo, realiza as seguintes actividades. [Fainas la libreta, deixando un espacio cos últimos apuntamentos e rotulando o título BLOGUE “FÓRA DE CLASE”: A REVOLUCIÓN INDUSTRIAL. Enmarca o devandito título e colorea logo ese espazo enmarcado. Lembra: copia os enunciados e resposta sempre con parte deles]. A data de presentación e corrección destas actividades será o xoves 27 de outubro.
*************************
ACTIVIDADE Nº 1: DEMOSTRA QUE ESTIVECHES ATENTO.- Resposta brevemente ás
seguintes cuestións relacionadas co vídeo:
1. Que dúas novas clases sociais protagonizan este vídeo? Con que
aspecto de Revolución Industrial estaría relacionado o vìdeo: coas causas ou
coas consecuencias?
2. A que sector industrial estaba adicada a fábrica que protagoniza o
vídeo? Cando o protagonista Adolf Daens, se dirixe a imprenta donde se
imprimía un xornal, recoñece que na rúa lle ofreceron un xornal: de que
ideoloxía?
3. Que traballo facían os nenos nesa fábrica o por que os escollían a eles
para facer ese traballo?
4. Enumera aspectos que se aprecian no vídeo e que supoñen explotación do
proletariado?
5. Na xuntanza de burgueses: que dúas solucións se propoñen para aforrar
costes nas fábricas?
6. Que feito supón que, lideradas polas mulleres, os traballadores
abandonases ese día a fábrica?
ACTIVIDADE Nº 2.- En cifras:
1. Que sanción lle impón o capataz ao neno por tentar axudar a unha nena no
seu traballo?
2. Canto estaban pagando o salario, e a que prezo propoñía un burgués
rebaixalo por día?
3. En comparativa: canto costaba daquela un kg. de pan? E un
saco de carbón?
*************************
NOTA.- SE QUERES VER A PELÍCULA COMPLETA EN CON MELLOR CALIDADE PINCHA NO SEGUINTE ENLACE:
No hay comentarios:
Publicar un comentario